viernes, 25 de febrero de 2011

Un bon fotògraf

Dies enrere vam quedar amb l’Arnau Dalmases per a fer algunes fotografies per l’espectacle del Circ del Gran Antonini. L’Arnau Dalmases, a banda de ser un excel·lent fotògraf, alhora és mag i membre de Zootroupe. Us deixo a continuació algunes de les fantàstiques fotografies que em va realitzar.





Les fotografies que hi ha en els diferents apartats de la meva pàgina web també han estat realitzades per l’Arnau. Podeu veure una mostra més amplia de la seva feina a la seva web: http://www.arnaudalmases.com/

Salut i màgia,

Eduard J.

-------------------------------------

Días atrás quedamos con Arnau Dalmases para realizar algunas fotos para el espectáculo del Circo del Gran Antonini. Arnau Dalmases, aparte de ser un excelente fotógrafo, es al mismo tiempo mago y miembro de Zootroupe. Os dejo a continuación algunas de las fantásticas fotografías que realizó.

Las fotografías que hay en los distintos apartados de mi página web también han sido realizadas por Arnau. Podéis ver una muestra más amplia de su trabajo en su web: http://www.arnaudalmases.com/

Salud i magia,

Eduard J.

1 comentario:

  1. Ostres Eduard, quina sorpresa! M'he dit "em sembla que vaig veure que l'Eduard tenia un blog..." hi he entrat i la primera entrada que llegeixo casi casi està dedicada a mi! Moltíssimes gràcies! Ens veiem aviat, una abraçada!

    ResponderEliminar