lunes, 14 de febrero de 2011

"El Circ Màgic del Gran Antonini" en preparació

Fa aproximadament uns dos anys i mig que va néixer la idea d’aquest espectacle, en un període en el que vaig estar explorant possibles formes d’integrar la màgia amb el teatre. D’aquí va sorgir la idea d’un espectacle de màgia sense mags.


En el Circ màgic del Gran Antonini, el protagonista és un presentador i domador de circ força peculiar, que viu en el seu món entrenant uns animals fantàstics que realitzen uns meravellosos números de circ, alguns clàssics i molts altres mai vistos anteriorment. És un espectacle familiar, pensat per a què tant petits i grans gaudeixin de la màgia del circ, i també, del circ de la màgia.

L’espectacle ha estat dirigit per Miquel Crespi, produït per Zootroupe i interpretat per mi. Està previst que s’estreni a l’abril en el teatre del Raval de Barcelona. Us seguiré informant a mesura que s’acosti la data!

Eduard J.

-----------------------------------------

Hace aproximadamente unos dos años y medio que nació la idea de este espectáculo, en un período en el que estuve explorando posibles formas de integrar la magia con el teatro. De ahí surgió la idea de un espectáculo de magia sin magos.

En el Circ Màgic del Gran Antonini, el protagonista es un presentador y domador de circo muy peculiar, que vive en su mundo entrenando unos animales fantásticos que realizan unos maravillosos números de circo, algunos clásicos y muchos otros nunca vistos anteriormente. Es un espectáculo familiar, pensado para que tanto pequeños y grandes disfruten de la magia del circo, y también, del circo de la magia.


El espectáculo ha sido dirigido por Miquel Crespi, producido por Zootroupe e interpretado por mí. Está previsto que se estrene en abril en el teatro del Raval de Barcelona. ¡Os seguiré informando a medida que se acerque la fecha!

Eduard J.

No hay comentarios:

Publicar un comentario