lunes, 31 de enero de 2011

Gala de màgia de prop de la SEI

Cada últim dijous de mes, la SEI de Barcelona (ACAI) organitza una gala de màgia, oberta a públic amb invitació. Aquests espectacles es duen a terme en un petit teatre, molt íntim, que hi ha en el local de l’Associació Catalana d’Il·lusionisme. De fet, l’aforament és només d’unes 30 persones, però això precisament permet que tothom pugui veure bé màgia de prop com la que hem fet aquest mes.




En la gala de màgia de prop d’aquest dijous he tingut el plaer de compartir l’escenari amb l’Erik, en Chapi i l’Alfredo. El presentador ha estat en Dani Fahlo.




Com sempre, actuar a la SEI ha estat un plaer. Bé, participar en qualsevol activitat de la SEI sempre ho és. Aviat farà 15 anys que vaig entrar-hi com a soci! Algun dia explicaré en aquest blog algunes coses més de la SEI. De moment, avui us deixo un parell de fotos de la gala d’aquesta setmana.

Salut i màgia,


—————————————————–

Cada último jueves de mes, la SEI de Barcelona (ACAI) organiza una gala de magia, abierta al público con invitación. Estos espectáculos se llevan a cabo en un pequeño teatro, muy íntimo, que está en el local de la Associació Catalana d’Il·lusionisme. De hecho, el aforo es sólo de unas 30 personas, pero eso precisamente permite que se pueda ver bien magia de cerca como la que hemos hecho este mes.

En la gala de magia de cerca de este jueves he tenido el placer de compartir el escenario con Erik, Chapi y Alfredo. El presentador ha sido Dani Fahlo.

Como siempre, actuar en la SEI ha sido un placer. En realidad, participar en cualquier actividad de la SEI siempre lo es. ¡Pronto hará 15 años que entré como socio! Algún día explicaré en este blog algunas cosas más de la SEI. De momento, hoy os dejo un par de fotos de la gala de esta semana.

Salud y magia,

No hay comentarios:

Publicar un comentario