miércoles, 11 de mayo de 2011

Ja han passat les 5 setmanes!


Hola!
Aquest diumenge passat vam fer la darrera representació de l’espectacle “El Circ Màgic del Gran Antonini” al Teatre del Raval. Han estat 5 setmanes que han passat rapidíssim!!
La veritat és que aquest espectacle ha estat tot un repte per mi, ja que ha suposat una ruptura amb el tipus de màgia que havia fet fins ara. I és que qualsevol nou projecte sempre implica un risc! Funcionarà? Agradarà? Per sort, la màgia és la meva passió, i fa temps que he decidit fer tot allò que em vingui de gust. El Circ Màgic del Gran Antonini és un espectacle de màgia sense mag, i alhora un espectacle de teatre ple d’efectes màgics. Realment, estic molt content de la resposta que ha tingut, i han estat moltes les persones que m’han comentat que mai havien vist un espectacle de màgia tant original.
Al llarg de les deu funcions l’espectacle ha evolucionat molt, i encara m’han anat sortint idees noves per incorporar-hi. Des d’aquí agraeixo la fantàstica tasca que han fet l’Oscar (com a tècnic de so), la Judit (com a regidora), i l’Ana (que sempre ha estat donant un cop de mà amb tot el necessari). També dono les gràcies a la Cristina, del Teatre del Raval, per posar-nos les coses tant fàcils!!
Aquests dies estic treballant per penjar un vídeo promocional, amb imatges de l’espectacle. Espero poder-lo tenir llest per la propera setmana, per penjar-lo aquí al Blog.
Salut i màgia,
Eduard J.

No hay comentarios:

Publicar un comentario