domingo, 18 de noviembre de 2012

Actuació a la Sala Trono



Hola!


Divendres vaig fer l'espectacle "Caminant per la màgia" a la Sala Trono de Tarragona, i la veritat és que em va fer il·lusió la fantàstica acollida que va tenir!! Varis dies abans de l'espectacle ja no quedaven entrades, i es va decidir finalment afegir una fila de cadires extra per a què més persones poguessin gaudir de l'espectacle.

Evidentment, com a artista, omple de satisfacció veure una sala plena. La Sala Trono és un espai molt acollidor, íntim, on es pot fer una màgia propera i connectar amb el públic. Personalment, vaig gaudir molt amb l'actuació, i la resposta del públic també va ser molt bona. En fi, que m'enduc un fantàstic record de la meva participació al Festival Teatre Màgic, i agraeixo al Mag Gerard el fet d'haver-me convidat a participar-hi.

Salut i màgia, i espero tornar aviat per Tarragona!

Eduard J.


No hay comentarios:

Publicar un comentario