lunes, 14 de mayo de 2012

Com aprendre màgia?



El passat dijous (10 de maig) vaig realitzar una petita xerrada a la SEI de Barcelona (ACAI), que portava com a títol “Com aprendre màgia?”. Va ser una xerrada orientada principalment cap aquelles persones que porten relativament poc temps dins del món de la màgia, en la qual vaig intentar donar algunes orientacions que m’hagués agradat que em donessin quan jo vaig començar fa uns quants anys.

Des d’aquí, aprofito per agrair l’assistència a totes les persones que van venir a escoltar la xerrada. Tot el que vaig comentar són qüestions que els mags ja sabem, però que no obstant, crec que és important que de tant en tant en una associació de mags algú les verbalitzi.

Algunes persones m’han escrit comentant-me que no van poder venir i que els hagués agradat sentir-la. Per això, aprofitant que ja tenia escrits uns petits apunts sobre la xerrada, aquests darrers dies els he organitzat una mica perquè es puguin llegir. 

Us deixo a continuació un enllaç a través del qual podeu descarregar-vos aquests apunts. Així, si algú no va poder venir i vol donar-hi una ullada, podrà llegir una transcripció força aproximada de tot el que vaig comentar.

Per a descarregar-vos i llegir aquestes notes, cliqueu en aquest enllaç:



Salut i màgia!


No hay comentarios:

Publicar un comentario