jueves, 21 de julio de 2011

Final de les Olimpíades de la SEI


Hola a tothom!

Aquest darrer mes he estat una mica enfeinat, i tenia el blog una mica oblidat. Una de les coses que tenia pendents de comentar, és que fa poc hi va haver la final de les III Olimpíades de màgia de prop de la SEI de Barcelona. Les Olimpíades són una espècie de “competició” màgica que es realitza a la SEI des de fa tres anys, amb la finalitat d’animar les reunions dels dilluns i de motivar-nos a aprendre i preparar nous efectes. El funcionament és molt simple: Cada dilluns 6 mags diferents competeixen entre sí. Cada dia el públic vota els dos mags que més li han agradat, i els guanyadors passen a una segona fase. Així, al llarg de diferents fases, es van reduint els participants fins arribar a la final, que aquest any va ser el dia 27 de juny.


A la final hi vam participar els següents mags (mirar la foto d'esquerra a dreta): Alfredo, Eduard Juanola, Magnolo, David València, Dani Fanlo, Fer, Koko, Lluís Garcia, Jaume Montmany i Koke.

En el meu cas, vaig presentar un efecte de Pit Hartling (The ultimate coincidence) que vaig preparar especialment per aquest dia. Mesos enrere, quan vaig veure aquest efecte per primera vegada, la veritat és que em va deixar totalment descol·locat. Em va semblar pura màgia! El problema és que Pit Hartling no ha publicat mai l’explicació d’aquest efecte. No obstant, vaig posar-m’hi a treballar, i finalment vaig aconseguir presentar-lo, amb la mateixa estructura de Pit Hartling, però amb alguns canvis a nivell de tècnica que s’adapten més al meu estil de fer màgia. Pel que em van comentar alguns companys, l’efecte els va semblar molt màgic.

Varis dels companys van presentar rutines de màgia fantàstiques, i per això mateix no m’esperava que finalment els vots del públic m’atorguessin el primer premi. La preparació, construcció i assaig de la rutina de Pit Hartling em va fer suar una mica, però motiva molt veure posteriorment que el resultat és una rutina que agrada, sorprèn i il·lusiona al públic (fins i tot de mags).

El segon i tercer premi de les Olimpíades van ser per en Magnolo i l’Alfredo, respectivament. Us deixo a continuació una fotografia amb els tres guanyadors d'aquest any.



Salut i màgia!

Eduard J.


2 comentarios:

  1. Ja que no ho dius tu ho dic jo: és la segona vegada que l'Eduard és el just guanyador de les Olimpiades! jajajaja Felicitats, que t'ho mereixes!!!

    Una abraçada!

    Arnau

    ResponderEliminar
  2. Ei, chivato! jejeje

    Una abraçada i ens veiem,

    Eduard.

    ResponderEliminar